»Jeg ku’ ik’ få den op at stå / men så havde jeg min store fede stive pen / som jeg nedsablede alle jer møgfisser med / det var min form for penetrering«.
Således lyder det – råt for usødet – når Bisse giver den som Ekstra Bladets musikanmelder Thomas Treo på Bisse- og Nikoline-samarbejdet ’Skærmtrold’. Et nummer, der er fulgt af et billede af Bisse, der er udklædt som selv samme Treo med paryk, skæg, briller og en anti-Nikoline-t-shirt bag tastaturet.
»Vi tænkte, at Treo og de andre skærmtrolde trængte til at få kærligheden at føle,« fortæller Bisse om nummeret i en pressemeddelelse.
’Skærmtrold’ spidder ikke blot Thomas Treo, som Lydmor i foråret i en omdiskuteret Gaffa-kommentar anklagede for sexisme, men også Ekstra Bladets overordnede journalistik (»Sexister allieret på Ekstra Bladet med facister / spreder vrede mod feminister / ugebladet for racister«) og alle de øvrige såkaldte skærmtrolde, trollere og incels (’involuntary celibates’: en betegnelse for mænd, der lever i ufrivilligt cølibat, som udmønter sig i kvindehad), der »nedsabler møgfisserne« bag skærmene.
»Bisse er ligesom jeg ikke bange for at eksperimentere og bare gå sine egne vegne,« fortæller Nikoline om samarbejdet. »Jeg har længe haft lyst til at lave noget sammen, og jeg synes, vi har ramt noget stærkt med ’Skærmtrold’. Det er både alvorligt og satirisk, og jeg elsker det flabede artwork med Bisse som Ekstra Bladets sexistiske anmelder Treo«.